اعتماد پناهنده و اعتبار پناهگاه

خشم شب

 

 

 

هر چقدر هم که ضعيف باشی
 گاهی اوقات
می توانی تکیه گاه باشی

 



نظرات شما عزیزان:

اجی محدثه
ساعت6:18---17 مرداد 1392
آخی چه نانازه

ღ♥ღدختر پاییزیღ♥ღ
ساعت16:02---16 مرداد 1392
ز من نپرس که چرا پای علاقه ام ایستاده ام!

سال هاست با خود تکرار می کنم :

عشق با تمام "نرسیدن" هایش شیرین است ...


mahdie khanoom
ساعت1:16---16 مرداد 1392
فال حافظ هم دیگر فال نمی گیــــرد


حـــــــــــــــــال می گیرد!!!


anahita
ساعت19:00---15 مرداد 1392
زندگی" بـه من آموخـت . .
آدمها نـه " دروغ " می گویند
نه زیر " حرفشان " می زنند
اگر " چیزی " می گویند . .
صرفا " احساسشان " درهمان لحظه سـت
نبـایـد رویش " حساب " کرد....
××لینکت کردم××


mahdie khanoom
ساعت20:12---14 مرداد 1392
هَمیشـِـــہ آز آمَدن "ن" بَر سر "کَلـــِـــــمآت" می تَرســـَــمـ.

نَــ دآشتـــَـن تُو...

نـَـ بُودَنـــ تُو...

نــَ مآندَنــــ تُو...

کآشـــ آیــن بآر حدآقل "دلِ وآژه" برآیــَــمـ مــی سُوختـــــــــ

و خَبــَر میــــدآد آز "نـَـ رفتــــن" تُو


raha
ساعت17:58---14 مرداد 1392
اي بهار زندگي ام

من از قصه زندگي ام نمي ترسم...

من از بي تو بودن به ياد تو زيستن و تنها از خاطرات گذشته تغذيه کردن

مي ترسم.

اي بهار زندگي ام

اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگيست

اکنون که پاهايم توان راه رفتن ندارد

برگرد...

باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را

باز هم آغوش گرمت را به سويم بگشا

باز هم شانه هايت را مرحمي برايم قرار بده.

بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم

بدان که قلب من هم شکسته

بدان که روحم از همه دردها خسته شده.

اين را بدان که با آمدنت غم براي هميشه من را ترک خواهد کرد.

بس برگرد که من به اميد ديدار تو زنده ام...


raha
ساعت17:58---14 مرداد 1392
حتــي آرزوي ِ داشتنت را هم بــه کســي نمي دهم ...

يــادم بــاشـــد ، امشب بعضي از آرزوهايمــ را


دَم ِ در بگذارم


تــا رفتگـــر ببــــرد ! بيچــاره او ...


ما بقــي را هم نقــدا" بــا خود بــه گور مي بـــرم


ما بقــي همــان " آرزوي بــا تــو بودن " است


نتــرس جانکم !


حتــي آرزوي داشتنت را هم بــه کســي نمي دهم .


raha
ساعت17:57---14 مرداد 1392

دوسـتت دارمــ ــ ــ

و اين نــهايت شعــر است :


دوسـتت دارمــ ــ ــ
.
.
.
عبارتي کـه هيــچ شاعــري


تــوي گيومــه


محــدودش نمي کـــند


raha
ساعت17:56---14 مرداد 1392

امشب مي خواهم دوباره عاشقانه بخوانم
امشب مي خواهم دوباره عاشقانه بخوانم ، بدون حضور تو .


عاشقانه هايي که فقط تو دانستي ،


فقط تو خواندي ، فقط تو به آن ها گوش دادي و ...


بگذار که امشب خاطرم پر است از خاطرات رنگارنگ ، اعتراف کنم


که هنوز هم به ياد تو هستم.


تويي که پر کردي لحظه هايم را پر از خودت


که نفهميدم چگونه جزئي از تو شدم.


امشب بازهم سکوت مي کنم و کلمه ي دوستت دارم را تکرار


میلاد
ساعت16:44---14 مرداد 1392

سلام_________________________$$$$$$$_______________$ $___ _

________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___

____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__

________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___

______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__

_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___

_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___

_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____

________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____

______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____

_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____

___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____

__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____

_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____

_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____

______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___

___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 مرداد 1392ساعت 11:20 توسط رضا|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR